רינאד סטיל בע"מ מערכות נידוף וסינון אוויר 

התקשר עכשיו 04-6451472



מוצרים

ייצור יחידות סינון אוויר

יחידות סינון אוויר

רינאד סטיל הינה החברה המובילה בישראל לייצור ושיווק יחידות סינון ומנדפי אוויר מעולים. עובדי החברה ביצעו עבודות עבור בתי מלון, מסעדות, כפרי נופש, אולמות אירועים, מרכזים קהילתיים ומעונות מגורים, בתי קפה ומקומות רבים ונוספים – אתם מוזמנים כמובן לסייר בין דפי האתר ולראות את יכולותינו.

על בטיחות – לא מתפשרים

בכל הנוגע לסינון אוויר, ובפרט במקומות עבודה הדורשים סינון מדויק ומקצועי ללא פשרות, אסור לסגור עבודות בינוניות. מדובר בבטיחות האישית של עובדי המקום והלקוחות שלכם, ומסנן לא מהימן לא ימנע התקלחויות, פיזור חומרים רעילים, ריח רע ועוד אי-אלו אסונות. בדיוק בגלל זה רינאד סטיל מעסיקה צוות נרחב של מהנדסים, הנדסאים ועובדים בעלי וותק, שיפקחו על טיב העבודות ומידת דיוקן.

יחידות טיהור וסינון בדרגות שונות

מכשירים הסינון השונים מבצעים את העבודה במידת עוצמה משתנה, כלומר סופחים, יונקים ומעלימים מרכיבי אוויר שונים לפי יכולותיהם ואופן כוונונם. יחידות הסינון שאנו מציעים עשויות ממתכות שונות לרבות פח ונירוסטה, מתאימות בצבען ובאופן העיצוב לסביבה שבה הן יונחו, ניתנות לניקוי ולשימור ומחזיקות מעמד לזמן ממושך – כך שמרגע ההתקנה לא תצטרכו יותר לדאוג, יש מי שיעשה את העבודה בשבילכם.

מרכיבי יחידות הסינון

יחידות הסינון מסייעות לאוורור חיובי של הבניין לשם מניעת 'תסמונת הבניין החולה'. הן מעוצבות כך שהאוויר הנכנס נפלט מטוהר לסביבתו, ומוצעים כאמור בדרגות סינון שונות. ליחידות ישנם חלקים הבנויים מחומרים שונים ובעובי משתנה, לרוב מפלדה, פח מגולוון פלב"מ ועוד. טכנולוגיות ייחודיות מונעות מיחידות הסינון לדלוף ולסכן את סביבותיהם, אולם פעמים קרובות יש להחליף חלקים שונים ביחידות לפי הנחיותינו.

מחכים לכם – לכל שאלה

היות ומדובר בנושא מורכב למדי, נשמח להשיב לכל שאלותיכם ולהדגים לכם את יכולותינו וכל שנוכל להציע לכם בתחום יחידות הסינון.

צרו קשר עוד היום ונספק לכם שירות אדיב ומקצועי.

תמיד כאן בשבילכם, רינאד סטיל