רינאד סטיל בע"מ מערכות נידוף וסינון אוויר 

התקשר עכשיו 04-6451472



מוצרים

תעלות פח שחור

תעלות פח שחור

רינאד סטיל נמנית עם החברות הבודדות שהתמקצעו בייחודיות בהתקנת תעלות פח שחור, על פי דרישות תקן 1001/6 המוכר כחוק. החברה מייצרת בכוחות עצמה את תעלות הפח במפעל הפרטי שלה הממוקם באזור תעשיה אכסאל, ולא קונה את החומרים מצד שלישי. לדבר יש מספר יתרונות ברורים:

·         עמידה בלוח הזמנים של הלקוח – אנחנו בבקרה על הייצור ועל ההתקנה.

·         שליטה מוחלטת באיכות המוצר – אנו מעבדים את המתכות המשובחות ביותר ועם מיטב המיכון.

·         גמישות לתנאי הלקוחות – אנו יכולים לייצר תעלות פח באופנים ובצורות שונות, לנוחיותכם.

אין ספק שאנו ברינאד סטיל נעבוד בשבילכם במלוא ההשקעה והמסירות, להשגת תוצאות מיטביות.

פתרונות אוורור חכמים

רינאד סטיל מייצרת ומספקת מערכות אוורור ומיזור אוויר מתעלות פח מגולבן שיוצרו ביסודיות. מערכות אלה מתאימות למטבחים, מרכזים מסחריים וקהילתיים, מפעלים וכן להתקנה בשטח חיצוני (למשל בחופי-ים). לרינאד סטיל מבחר עצום של פתרונות אוורור ליישומים רבים ומגוונים, בהתאם לדרישות הלקוח ובהשתמש בידע המקצועי, הטכני והמעשי של צוות גדול מאוד המונה פועלים ועובדים, מהנדסים, הנדסאים ועוד.

מערכות סינון ונידוף משובחות

מנדפים מוכרחים להיות עמידים, לשרת אתכם למשך תקופה ארוכה ולהשקיט את נפשכם. עובדי חברת רינאד סטיל התמקצעו גם בהתקנת תעלות ומנדפי נירוסטה שיבטיחו לכם שלווה רבה משום העבודה החלקה שתיעשה עבורכם. מלבד האיכות הברורה של החומר, מערכות הסינון והנידוף של רינאד סטיל הינן אסתטיות למראה וניתנות להצבה בפנים ובחוץ, קלות לניקוי ולשימור ויעילות מאין כמוהן.

כאן בשבילכם, בכל שעה

אנו ברינאד סטיל נהנים לספק את משאלות לקוחותנו להשגת סביבת עבודה ומגורים אסתטית ובריאה יותר. אתם מוזמנים לסייר בין תמונות תיק העבודות שלנו באתר ולראות את מגוון העבודות שביצענו.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת  > >

רינאד סטיל