רינאד סטיל בע"מ מערכות נידוף וסינון אוויר 

התקשר עכשיו 04-6451472



עבודות נירוסטה

פרוייקטים נירוסטה

רינאד סטיל | עבודות נירוסטה | 5 סיבות לנירוסטה ברינאד סטיל


עבודות נירוסטה עם שנים של ניסיון

חברת רינאד סטיל עוסקת בייצור, הפצה והתקנה של אביזרי צנרת ומנדפי נירוסטה מעולים. מנהלי החברה סאמי וסמיח אבו תאיה התמקצעו בתחומי הולכת האוויר, הולכת נוזלים ועבודה עם נירוסטה ופח במשך למעלה מעשר שנים. התוצאה, כיום, מדברת בעד עצמה.

מלווים אתכם לכל אורך הדרך

חברת רינאד סטיל עובדת תחת פיקוח מקצועי של מהנדסים והנדסאים. כל עובדי החברה הוכיחו את מקצועיותם ורכשו ניסיון רב, כך שאין יד עובדת בקרבנו שאנו לא סומכים עליה בעיניים עצומות. כמו כן, המכונות בהם אנו משתמשים במפעל שלנו הינן מקצועיות ועומדות לפי תו התקן, ובכך אנו מבטיחים לספק לכם תוצר פשוט מושלם.

נירוסטה עמידה למגוון שימושים

נירוסטה, או בשמה המקורי פלדת אל-חלד, הינה מתכת יעילה במיוחד משום היותה עמידה בפני חלודה וקורוזיה באופן משמעותי יותר ממתכות אחרות. הנירוסטה אינה יקרה, היא אלגנטית ומבריקה למראה, ניתן לעצב אותה בחדות ובדיוק מיטביים וקל לשמר אותה באמצעות ניקוי פשוט. החל מרתכים ואנשי מקצוע וכלה במעצבים ואמנים, רבים מצאו שימושים בנירוסטה ולכן שמה הולך לפניה בתחום הזמנות המתכת.

אפשרויות עיצוב מרובות

ברזים, גדרות, שולחנות, מעקים, מדפים, כיורים, מנדפים ותעלות. לנירוסטה שימושים רבים מספור ואת כולם אנו מספקים לכלל לקוחותינו. בין אם מדובר בכלי ייחודי לעיצוב הבית, המפעל, המטבח או האזור המסחרי – אנו שמחים לעמוד בפני כל משימה ואתגר ולספק לכם את עבודת הנירוסטה הטובה ביותר שניתן לבצע.

 תנו לנו לספק לכם את הטוב ביותר

אנו ברינאד סטיל מספקים דקורציות יפות ומקצועיות מזה שנים. במפעל החברה שלנו מספקים עבודות נירוסטה בסטנדרט גבוה מאוד ולמגוון שימושים. נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם כל הזמנה ובכל כמות, בדיוק כפי שרציתם ובהתחייבות לאיכות גבוהה.

לחצו וצרו איתנו קשר עוד היום, נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת,

רינאד סטיל